14. toukokuuta 2017

Ä I T I E N P Ä I V Ä

IMG_8255
IMG_8236
IMG_8258
IMG_8260
Olen siinä mielessä onnekas, että omistan maailman parhaimman perheen ja maailman parhaimman äidin. 

Äitienpäivä merkitsee mulle sitä, että juhlistetaan henkilöä, joka on pyyttettömästi meitä rakastanut. Äitini oli pitkään kotiäitinä huolehtimassa siitä, ettei koskaan tarvinnut koulun jälkeen tulla tyhjään kotiin. 
Teini-iän myllerryksissä äidin ja minun temperatiiviset luonteet eivät menneet oikein yksiin. Otettiin rajusti yhteen. 
Sitten muutin pois kotoa ja nykyään mun äiti on myös yksi mun parhaista ystävistä. Hän on se jonka kanssa voi jakaa itkut ja surut. Ja tämä pätee oikeastaan koko rakkaaseen perheeseeni.

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille! (Minä painun katsomaan tuota surkuhupaisaa lätkämatsia, joka olkkarissa myllertää...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti