10. toukokuuta 2017

8 X TÄTÄ ET TIENNYT MINUSTA

Olen nainen, joka voisi elää ilman käsilaukkua. Ainoat asiat mitä tarvitsen mukaani kotoa lähtiessä on puhelin (jonka kuorista löytyy tärkeimmät kortit) ja avaimet.

Laulan ilmeisesti paljon, ainakin töissä. Jos puhun hekilön X kanssa joka mainitsee sanan, josta tulee jokin biisi mieleen, alan estottomasti laulamaan kyseistä biisiä, oli asiakkaita tai ei. 

IMG_7886
Mulla on pakkomielle mustapäiden puristeluun. Tykkään katsoa myös kyseisestä aktiviteetista videoita. 

En pidä siivoamisesta yhtään ja olen tosi sotkuinen ihminen. Mutta kun siivoan, niin sillon jynssään ovenkahvat, imuroin sohvatyynyt ja puhdistan kahvinkeittimen, kahdesti. 
IMG_8132
Luen lehdet aina väärinpäin eli takakannesta aloittaen.

Ja lehdistä puheen ollen, tiedättekö ne pienet testerit mainos-sivuilla? Minä olen se ihminen, joka kerää ne talteen testausta varten. Tiedättekö mikä pelastus on, kun aamulla huomaat kasvovoiteesi loppuneen, mutta muistat kylppärin kaapissa olevan Lumenen kosteusvoidetesterin?!
IMG_7861
Kun olen yksin kotona, juon maitoa suoraan purkista sekä vedän hillittömiä tanssilauluesityksiä peilille tai Yodalle. 

Opettelin vuosi sitten twerkkaamaan Nicki Minajin Anaconda-biisin tahtiin. Valitettavasti kyseinen taito on jäänyt, mutta salaa haaveilen vielä joku päivä osallistuvani Twerkkauksen SM-kisoihin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti