13. huhtikuuta 2017

JUST NYT

Olen ollut nyt neljä päivää lomalla. Päivät ovat kuluneet pääsykoematskujen kimpussa, elämää kriiseillessä, lettuja paistellessa ja vähän jopa siivoten. Olen kyseenalaistanut mun kykyjä keskittyä yhtään mihinkään, sillä aika ajoin tuntuu, ettei mikään ole mahdolista (mikä taas on ihan höpöhöpöpuhetta). 

Olen mietiskellyt useampaa eri aihetta tänne blogiin kirjoiteltavaksi, liittyen lähinnä vähän vakavampampiin ja samalla tärkeisiin aiheisiin, koska tämän hetken somepinnallisuus jotenkin ahdistaa niin paljon. Haluan itse lukea enemmän asiaa ja vähemmän jokapäiväistä hömppää. Toisaalta taas haluan nostattaa sillä jokapäiväsellä hömpällä omaa mieltäni. Kauhea ristiriita! 
IMG_7535
Tuskailen sen kanssa, että syön koko ajan. Olen tunnesyöjä joten kun stressiä pukkaa, niin silloin myös pukkaa se ajatus olemaan enemmän siellä jääkaapilla. Muutenhan tämä ei olisi mikään ongelma, jos söisin hedelmiä ja vihanneksia. Mutta kun ne syömiset on lähinnä yrttipatonkia, jäätelöä ja keksejä! A R G H ! 
IMG_7539
Olen myös visusti päättänyt, että muutan ajattelutapojani positiivisemmaksi. Viimeaikoina on yleinen elämänasenne ollut ihan liian negatiivinen ja kaikesta valittava. Voin sanoa, että ei kukaan sellaista naama sitrunalla olevaa ihmistä jaksa kauheasti kattella. Joten niskasta kiinni ronskisti ja pois kaikki ikävät asiat elämästä! 
IMG_7542
Nyt sitten tämän lukuviikon jälkeen suunnataan landelle vähän erilaisempiin maisemiin. Viedään Yodde ekaa kertaa mökille tsekkailemaan luonnonläheisempää elämänmenoa. Ehkä siinä samalla saa tuuleteltua omia ahdistusmörköjä takaraivosta. Yleensä maalla käyminen tekee hermoille ja päälle ihan törkeän hyvää. Tiedättehän, vähän punaviiniä, hyvää grilliruokaa, puusauna ja perhe siinä seurana. Eli taattua lautapelihuumaa ja kävelyitä metsässä, AH! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti