18. kesäkuuta 2018

10 X THIS OR THAT

KAHVI VAI TEE 
Kahvi mustana on meikäläisen juttu. 

LOMA RANNALLA LÖHÖILLEN VAI SEIKKAILLEN
Altaalla löhöilyt ovat historiaa. Kaipaan enemmän vaeltamista ja kaupungin tutkimista. Olen liian levoton maatakseni paikoillani. 

NETFLIX AND CHILL VAI ULKONA RIEKKUMINEN
Olin ennen todella kova juhlija ja juuri se bilehile, joka jaksoi tanssia aamukuuteen ja sen yli. Ulkona on edelleen kiva käydä silloin tällöin, mutta mieluummin himmailen kotona hyvässä seurassa. 

AIKAINEN AAMU VAI VAI MYÖHÄINEN ILTA
Tämä on paha sinänsä, koska niinä aamuina kun oikeasti herää aikaisin, osaa niitä myös arvostaa. Mutta koska sitä tapahtuu harvoin, vastaan silti myöhäinen ilta. Olen aina ollut iltaihmisiä. Laskevassa auringossa ja hämyisessä tunnelmassa on jotain tuttua ja turvallista. 

LÄHDEVESI VAI HIILIHAPOTETTU  
Olen yrittänyt vähentää vesipullojen ostamista kaupasta, mutta silloin kun ostan, on se hiilihapotettua (tarkemmin Bonaquan villivadelma). 
IMG-20180609-WA0006
KIRJAT VAI ELOKUVAT
Rakastan molempia, varsinkin elokuvissa käyntiä. Mutta mun on yksinkertaisesti helpompi keskittyä lukemiseen. Mulla on myös todella vilkas mielikuvitus, joka pääsee ehkä parhaimmilleen lukiessa. 

KORKOKENGÄT VAI LENKKARIT
Mieluiten vastaisin, että ilman kenkiä. Mukavuudenhaluisena vastaan lenkkarit. 

KESÄ VAI TALVI
Olen ikuinen kesälapsi, eikä se muuksi muutu. Rakastan valoa, aurinkoa ja kukoistavaa luontoa. Hellettä, kun ei tarvitse pukea melkein mitään päälle. Tötteröjäätelöä ja mökkeilyä Saimaan rannalla. AH!

KAUPUNGIN SYKKEESSÄ VAI LUONNON RAUHASSA
Myös suhtautuminen tähän on muuttunut. Nuorempana luulin olevani vannoutunut kaupunki-ihminen, mutta luonnon rauha on parasta tälle päälle. Tällainen taajama-asuminen sopii mulle. Ihmisten ilmoille pääsee helposti, mutta oma rauha on taattu. 

SUUNNITELTU VAI EXTEMPORE
Extempore on paras ja enkä tykkää liikaa suunnitella asioita. Valitettavasti työ kuitenkin vaatii sen, että joitakin vapaapäiviä tulee niin sanotusti buukattua etukäteen parilla viikollakin. Varsinkin kun ystävilläkin on erilaiset aikataulut. Kuitenkin suurin haaveeni on se, että minut yllätetään esimerkiksi työpaikalta, että nyt mennään oli kyse ravintolaillasta tai ulkomaanmatkasta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti